sobota 1. októbra 2016

Októbrové novinky 2016:

10.10.2016. Príbeh z obdobia vojny si aj u mňa nájde miesto. 
10.10.2016
13.10.2016 Prequel k Labyrintu. Ja si ho pravdepodobne nezaobstarám, ale verní fanúškovia určite áno.
17.10.2016 Obálka tak trošku evokuje červenú čiapočku, ale nenechajte sa zmýliť. 
Ďalší román slovenského autora Jozefa Kariku vychádza 18.10.2016
24.10.2016 Opäť krásna obálka do série. 
24.10.2016
25.10.2016
České obálky pre knihy od Kylie Scott sú jednoducho neodolateľné. 26.10.2016
Dočkali sme sa v českom jazyku. 26.10.2016. Dočkáme sa neskôr aj slovenského prekladu.
31.10.2016








7 komentárov:

  1. Na Mrazivý oheň,Thrlinu a hlavne Pasažérku sa veľmi teším!
    Samé skvelé novinky! Nemôžem sa konečne dočkať! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Těším se na Rose pod palbou a zaujala mě také Trhlina. Říjen je ale obecně hodně nabitý působivými novinkami, to se bude těžko odolávat :) Měj se krásně :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Mne sa páči, ako Karika vydáva svoje knihy na jeseň. Je to jeden z mála autorov, ktorého číta aj môj manžel a koncom októbra má narodeniny, takže mu k darčekom vždy prihodím aj Karikovu novú knihu (väčšinou aj s podpisom, vďaka akciám na Martinus.sk). A zrovna Trhlina zaujíma aj mňa :-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja (Smiley) som od neho ešte nič neprečítala, ale počula som samé chvály. A určite by som už po nejakej jeho knihe rada siahla. To máš naozaj super vymyslené, nemusíš sa trápiť s darčekmi heh :))

      Odstrániť
  4. Pasažérka vychádza už tento mesiac? :O Na to sa rozhodne veľmi teším, rovnako ako aj na Mrazivý oheň. Běsnění bolo úžasné a prečítala by som si poviedky znova. :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. No podľa mojich informácií by mala byť vydaná tento mesiac. Veľa som o nej počula, tak sa teším :3 A na Mrazivý oheň tiež :3

      Odstrániť
  5. Těším se na Rockový polibek. Nikdy nevím, co od autorky čekat a čím zase překvapí.:)

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujeme, že navštevujete náš blog a sme rady za každý jeden komentár, ktorý nám tu zanecháte ;)