RECENZIA: Kylie Scott - Rockové sólo

Žáner: NA
Séria: Stage Dive
Diel: 2.diel
Vydavateľstvo: Baronte
Väzba: pevná väzba s brebalom
Originál názov: Play

Co uděláte, když si zrovna potřebujete vylepšit image? Najdete si slušnou a hezkou dívku, z níž uděláte svou snoubenku. O bubeníkovi oblíbené rockové skupiny Stage Dive Mallu Ericsonovi se v poslední době v novinách nepíše zrovna lichotivě, a zdá se, že nejlepším řešením je usadit se a najít si vhodnou přítelkyni. Aspoň na nějakou dobu, aby utichly pomluvy. Jenže to by nesměl potkat tu pravou…
   Když se Anne vydá na večírek se svými přáteli, netuší, že se tu setká s idolem, jehož plakáty měla v mládí vylepené po zdech pokojíčku. A už vůbec nečeká, že by se s ní tenhle sexy kluk začal bavit – natož, aby jí pomohl vyřešit problém, do něhož se ne vlastní vinou dostala. Nápad, že bude hrát roli jeho nové přítelkyně a snoubenky, se jí zdá docela zábavný. I když ví, že trávit čas ve společnosti sexy bubeníka, který obráží jeden bouřlivý a divoký večírek za druhým, nemůže skončit dobře!
   Jejich nespoutané rockové sólo, které jim život nabízí, je plné zvratů – jednou nahoře, podruhé dole. Podaří se jim ustát všechny nástrahy, které jim okolní svět připraví?

Za poskytnutie výtlačku ďakujem internetovému kníhkupectvu Alterego.sk.

Rockové sólo je už druhá kniha, ktorú som mohla od tejto autorky čítať a musím povedať hlavný dôvod prečo som po nej siahla je určite téma. V poslednej dobe sa stretávam s celkom veľkým počtom kníh, ktorých dej sa motá okolo slávnych rockových hviezd. Ja osobne tieto knihy veľmi obľubujem, pretože rock mi je veľmi blízky a preto som otvorená týmto knihám. A inak tomu nebolo ani pri autorke Kylie Scott, ktorá nám pripravila hneď celú sériu Stage Dive, ktorá je zameraná na toto rockové bláznovstvo.

Ako som už napísala, toto je už druhá kniha, ktorú som od tejto autorky čítala. Jedná sa o druhý diel z tejto série. Našťastie dejovo nenadväzuje na prvý diel. Ide o príbeh ďalšieho člena kapely Stage Dive. Takéto typy sérii mám veľmi rada, pretože máme pred sebou ďalší zaujímavý príbeh o novej dvojici, ale na druhej strane vždy sa čo to dozvieme aj o hlavných hrdinov z predchádzajúcich dieloch. A má to podľa mňa ďalšie obrovské plus, že sa nejedná o žiadne nanútené a silené pokračovanie prvého dielu, ktorý podľa mňa len pokazí celkový dojem z knihy.

Štýl, ktorým píše autorka Kylie Scott sa mi už od prvých strán zdal veľmi povedomý a až neskôr som si uvedomila, že mi pripomína štýl písania inej autorky, a to Samanthy Towle, ktorej štýl zbožňujem. Takže je zrejme že ani pri Kylie Scott tomu nie je inak. Autorka skvelo píše i keď niekedy to množstvo opisu sa mi zdá otravné. Na jednej strane je ho tam primerane, aby sme sa vedeli v myšlienkach a našej fantázií preniesť do deja a vedeli si predstaviť našich hrdinov príbehu a to čo sa s nimi deje a čo si myslia. Ale niekdy mi to množstvo opisu myšlienkových pochodov znepríjemňovali inak skvelý dojme z knihy. Ale odhliadnuť od toho kniha je super. Plná vtipu, doťahovania, lásky a mnoho ďalšieho...

Už pri prvej knihe mi udrelo do očí, že autorka veľmi rada svojich hrdinov až nejak rýchlo vrhá do vzťahu a pri druhej knihe tomu nie je inak. Je to trošku do oči bijúce, lebo je to podľa mňa nereálne... Spoiler z knihy Rockové hvězda - prvý diel séerie Stage Dive: Aby sa niekto zobudil s totálnou opicou a zistila, že sa vydala a má manžela na ktorého si nepamätá a kvôli veľkému "haló" okolo toho budú spolu bývať a napokon ostanú spolu... To ako vážne. To asi viacej ani nemohlo byť pritiahnuté za vlasy...

Hlavná hrdinka Anne sa nechtiac svojou dobrotou a ochotou pomáhať druhým dostane
do dosť zložitej situácie. Po príchode domov zistí, že všetok nábytok aj s jej spolubývajúcou jednoducho zmizli a čo po nich ostalo? Len nevyplatený nájom a prázdny byt... Aby prišla na iné myšlienky nechá sa nahovoriť priateľmi, aby šla na večierok. A tam sa stretne so svojím idolom, bubeníkom kapely Stage Dive, Mallom Ericsonom. Ten sa jej doslova "nasačkuje" do života a prevráti jej ho úplne hore nohami. Mall bol super mužská postava, ktorý bol neodbytný, správnym spôsobom namyslený, vtipný, no na druhej strane skrýval niečo, čo mu nedalo až tak úplne spávať...

Aj tento príbeh bol úplne nereálny, no i tak veľmi krásny. Kniha bola skvelá i keď mala sem tam svoje slabšie miesta, no aj tak môžem knihu odporúčať. Ak máte radi príbehy, ktoré sa točia okolo rockových hviezd ta určite po knihe siahnite.

N