nedeľa 14. augusta 2016

RECENZIA: Michal Hrehuš, Patrícia Bartlová - Školský motivačný diár 2016/2017

Žáner: ostatné
Vydala firma: I Can Academy Slovakia s.r.o.
Rok vydania: 2016
Počet strán: 224 strán
Väzba: pevná väzba
Anotácia: 
Školský motivačný diár 2016/2017 sme tento rok vytvorili s jasným zámerom: Chceme ti dať nielen diár, ale hlavne ti v ňom odovzdať praktické rady a tipy, ktoré ti pomôžu, zjednodušia učenie, inšpirujú a naučia princípy úspechu, ktoré učia najúspešnejší ľudia na veľkých pódiách.


  • Uľahčí ti učenie. Požiadali sme skutočne expertov vo svojej oblasti, aby do diára napísali rady.
  • Budeš mať miesto pre zapísanie pre teba dôležitých vecí, termínov, projektov…
  • Pomôže ti vybudovať zdravé sebavedomie.




  • Za poskytnutie produktu ďakujeme firme I Can Academy Slovakia s.r.o.  

    Tento Motivačný diár si taktiež  môžte zakúpiť na stránke Martinus.sk  

    Autor tohoto skvelého diára si pre našich čitateľov pripravil darček v podobe zľavového kupónu. Kód kupónu je: motivaciavskole 
    Kód platí od 15. 8. do 19. 8. (vrátane) na Školský motivačný diár na stránke Vesele-veci.sk


       Tak ako ste si už mohli všimnúť, dnes tu mám pre vás zaujímavú recenziu, ktorá sa netýka tak celkom knihy. Ide o Školský motivačný diár na rok 2016/2017.

         Diár je menšej verzií ako bežné knihy. Takže je ideálny do školskej tašky alebo aj do kabelky, kde nezaberie tak veľa miesta a tak ho môžete mať vždy so sebou a po ruke. Veľmi sa mi páči že je v tvrdej väzbe, pretože doteraz čo som mala diáre boli vždy v nepraktickej paperbackovej verzií a po čase používania sa mi vždy pokrčil a nedal úplne zavrieť. U tohoto diára nám to našťastie nehrozí. Diár ma tiež veľmi praktickú záložku, čo ušetrí vás čas pri hľadaný daného týždňa.

          Diár sa začína augustom 2016 a končí júlom 2017. Takže máme tu pokrytých celých 12 mesiacov a nie len 10 mesiacov počas školského roka

         Diár je veľmi praktický a perfekte sa hodí pre všetkých študentov rôzneho veku. Veľmi sa mi páči myšlienka, s ktorou autori prišli. Nielen pre celkový obsah diáru (k tomu sa neskôr vrátim), ale hlavne preto, že tento diár podľa môjho názoru naučí ľudí pozerať sa na svet z tej lepšej stránky. Človek vždy vidí skôr to zlé a až to dobré, ale tu je to inak. Diár sa zameriava na pekné chvíle vášho života. Učí nás, aby si človek stanovoval určité ciele a snažil sa ich dosiahnuť. 

         Na začiatku diára sa nachádza prehľad termínov školských prázdnin na šk. rok 2016/2017. Takže tento prehľad vysokoškolákom veľmi nepomôže, ale odhliadnuc od tohoto je vhodný aj pre vysokoškolákov. 
    Začiatok nového mesiaca nám zakaždým ponúkne buď "Článok mesiaca" alebo "Úlohu mesiaca"; napríklad: Článok mesiaca: Typy na pohodové učenie; Úloha mesiaca: Urob niečo prospešné pre seba a okolie.     Nový mesiac taktiež ponúka na dvojstránke prehľad dní v mesiaci a až potom sú jednotlivé týždne. Myslím že to je veľmi praktické pri plánovaní, aby sme videli ako máme voľné dní v celom mesiaci alebo podobne. 

         Každý týždeň nám ponúka krásny a motivačný citát. Po estetickej stránke diára nevidím jedinú chybičku. Páči sa mi jemný motív na každej stránke diára, takže sa nám nejedná o obyčajné, nudné a klasické biele stránky diára. Na konci diára sa nachádza dostatočné miesto na svoje vlastné poznámky, taktiež na obľúbené motivačné citáty a moje najlepšie ja.

    Na samom konci diára sa nachádza zopár praktických nálepok, ktoré si môžme nalepiť k jednotlivým dňom v mesiaci. Na nálepkách sú rôzne nápisy; napr.: Výlet, Testy, Ďakujem, Oslava...
         Podľa môjho názoru ide o veľmi praktický a krásny darček pre deti. A dokonca by som niečo podobne ocenila, keby bolo v podobe normálneho diára, ktorý by nebol orientovaný len na školský rok. Myslím, že by si nášiel priaznivcov aj u dospelých.






    Hodnotenie: 5/5

    N

    3 komentáre:

    1. Skvelá recenzia! Určite nad ním porozmýšľam.Jediné čo ma trochu odrádza je cena diára keďže som zvyknutá na lacnejšie diáre (okolo 5€).Pravdou je,že boli aj menej kvalitné ;)

      OdpovedaťOdstrániť
    2. Diáre zbožňujem, vždy mám aspoň jeden po ruke (zápisníkov inak nosím asi milión), no pravdou je, že ma trochu odrádza cena :) Vyzerá ale pekne :)

      OdpovedaťOdstrániť
    3. Ja som si takýto kúpila (ale na rok 2017/18) a naozaj mi pomáha v organizácií času a v učení. Určite odporúčam :)

      OdpovedaťOdstrániť

    Ďakujeme, že navštevujete náš blog a sme rady za každý jeden komentár, ktorý nám tu zanecháte ;)