streda 17. augusta 2016

RECENZIA: Emma Chase - Spoutaný

Žáner: erotický román
Séria: Tangled
Diel: #4
Vydavateľstvo: Mladá Fronta
Počet strán: 209
Väzba: Pevná
Pôvodný názov: Tied

Anotácia:
V životě by mě ani nenapadlo, že se jednou ožením. Jenže Kate dokázala nemožné. Změnila mě. Myslím, že se všichni shodneme, že i předtím jsem byl úžasný… ale teď jsem ještě lepší.
Cesta sem ale nebyla jen samá duha a postelové radovánky. Došlo i na chyby a nedorozumění, které si v ničem nezadají s řeckými tragédiemi. Díky neutuchajícímu chtíči, bezmeznému obdivu a nekonečné lásce jsme ale s Kate ty krušné časy překonali bez újmy.
Nicméně jisté nečekané události z minulého víkendu ve Vegas pár problémů způsobit mohly. Byl to tak trochu… můj závěrečný test. Vím, co si myslíte: Co jsi k čertu provedl tentokrát? Klídek. Ještě mě nesuďte a nevolejte po kastraci, dokud neuslyšíte celý příběh.
A držte se pevně, protože to bude divoká jízda! Nebo jste snad očekávali něco jiného?


"Vtipné, sexy, zamilované." Alice Clayton to vystihla nadmieru presne. A rovnako ako sa Drew pýta na konci anotácie, tak: Očakávali ste snáď niečo iné?

Kedysi som ani len neuvažovala, že siahnem po prvej časti série Zapletený. Keďže vyšla v období ošiaľu 50 shades a iných erotických kníh, tak som mala predsudky, že pôjde o niečo veľmi podobné. Určitým spôsobom sa mi však dostala do rúk a neľutujem ani jedinú minútu, ktorú som pri tejto sérii strávila.


Spoutaný je už štvrtý a zároveň posledný diel série Tangled. Klobúk dole PANI autorke. Emme Chase patrí môj obdiv za to, ako autenticky dokáže podať mužský pohľad. Keďže počas série som mohla okúsiť aj to, ako dokáže spísať ženský pohľad, tak musím povedať, že mužský šarm jej ide oveľa lepšie. Má vycibrený cit pre mužskú myseľ. Či už ju inšpiruje jej drahá polovička, alebo je to zásluhou jej fantázie, jedno je isté - vsadila na správnu kartu. Autorkin štýl ma oslovil už od prvých strán. Namiesto toho aby na čitateľa ihneď všetko vychrlila, tak na to ide postupne a dávkuje to v závislosti od situácie. Aj keď majú všetky štyri knihy rovnakú stavbu, v tomto prípade mi to priveľmi neprekážalo. Možno vám prvá časť Spoutaného príde zdĺhavá a zbytočná, no Drew vám dáva čas, aby ste si užili krásne chvíle, pretože vie, že potom budete požadovať jeho kastráciu.  


Humorná stránka opäť nechýba. Tentokrát ju okrem Drewa zabezpečuje aj malý James - ten má so svojim otcom mnoho spoločného. Obzvlášť sa mi páčili otcovské chvíľky, ktoré boli najrozkošnejšie. Bolo by zaujímavé, keby Emma Chase spíše knihu aj o dospelom Jamesovi - aký otec, taký syn... Nehovoriac o tom, že Drew je predsa také veľké decko. Sériu mám rada hlavne kvôli nemu. Všetky knihy majú v sebe čaro a dokážu ma rozosmiať za každej okolnosti. Rozkošne vtipné. 

Postavy sa v podstate veľmi nezmenili. Iba dospeli a stali sa rodičmi. Na Drewa nedám dopustiť, to ste si už mohli všimnúť. A Kate? Pokiaľ o nej čítam z jeho pohľadu, tak mi príde aj sympatická. Pokiaľ nie som v jej hlave, je to milá osôbka. Vedľajšie postavy - tie sú tam už počiatkov. Kamaráti, rodina, deti... všetkých sa čitateľ dočká. Najlepšia je samozrejme Mackenzie - začína už byť ako jej matka (kto čítal vie, že to nie je príliš veľká sláva :D). 

Mackenzie šťouchne do Johnyho prstem: "Můžeš pomáhat, ale musíš dělat, co ti řeknu. Tady totiž šéfuju já." Posměšne se zašklebím na sestru: "Páni, to mi zní nějak povědomě." (str. 58)

Aj keď Spoutaného hodnotím veľmi pozitívne, je tu taká drobnosť. Záverečný diel je taký doplnok... ak viete, čo myslím. V podstate už nejde o nič prelomové. Samotný príbeh vám poskytne len to, čo už dávno viete po druhom diele. Na druhú stranu vám ho ale obohatí. Nemusíte si len predstavovať, čo bolo ďalej, ale môžete sa to dočítať. 
Niekomu teda Spoutaný príde ako nasilu, a druhí si ho budú užívať - a tam sa radím aj ja, pretože s týmito postavami sa nelúči ľahko. 

HODNOTENIE: 5/5
Smiley

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ďakujeme, že navštevujete náš blog a sme rady za každý jeden komentár, ktorý nám tu zanecháte ;)