RECENZIA: Kendall Ryanová - Všechno, nebo nic

Séria: Love by design
Diel: 3. diel
Vydavateľstvo: Grada
Počet strán: 264 strán
Väzba: pevná s prebalom
Pôvodný názov: All or nothing

Jako jeden z nejvyhledávanějších mužských modelů na světě si Braydon užívá přízně svých fanynek. To poslední, co chce udělat, je sám sebe omezovat, a to zejména pokud jde o ženy. Jeho nejlepší přítel Ben se již usadil, ale Braydon se na žádné závazky necítí. Chce se bavit. Ellie naopak touží po trvalém vztahu, ale když jí Braydon nabídne „přátelství s výhodami“, nemůže mu odolat. Jak se jejich vztah rozvíjí, musí se Ellie rozhodnout: všechno, nebo nic?

Za poskytnutie výtlačku ďakujem internetovému kníhkupectvu Preškoly.sk

Čítaj viac...

Opäť jedna recenzia. Tentokrát to bude recenzia na tretí diel z erotickej trilógie Vášeň ve znamení módy.
     Kniha ma hneď na začiatku zaujala svojou obálkou, predsa len som dievča a myslím si, že tá obálka je krásna. Podľa mňa asi najkrajšia z tejto série. Váhala som nad knihou, pretože to ej erotický román, a tie ja v obľube veľmi nemám. No nakoniec práve aj táto obálka rozhodla, aby som dala knihe šancu. A tak už mi len ostávalo dúfať, že to nebola chyba. Ale v mojom prípade bola. :D
     Kniha sa skvelo ľahko, plynulo čítala, pretože autorka má vážne super štýl písania. V knihe sa nenachádzalo zbytočné množstvo opisu, ktoré veľakrát len brzdia hladký dej udalostí. Zbytočne sa nezapodievala opismi prostredia a iných zbytočných vecí okolo hlavného deja. Taktiež sa neunúval nejakým zdĺhavým zasvätením nás do deja. Jednoducho hneď vhupla do stredu udalostí, a odtiaľ sa všetko pomaly odohrávalo a uvádzalo všetko na pravú mieru. Autorka nás pekne počas deja oboznámila s postavami a so všetkým čo sme pri čítaní potrebovali. Takže to bolo pre mňa obrovské plus, keď som zistila, že aspoň čítať sa to bude super.
     Ale už po niekoľkých desiatkach strán som si začala klásť otázku: "Čo ma donútilo zobrať si práve túto knihu na zrecenzovanie, keď ja nemám rada erotické romány?" A odpoveď znie: Neviem. Asi to bol nejaký skrat v mojej mysli, alebo asi si pravidelne potrebujem pripomínať, kvôli čomu nemám rada práve tento druh románov. Áno predsa len keď sa hlavný hrdinovia spolu vyspia približne na 20 strane, viem si živo predstaviť ako bude celá knihy pokračovať. Ako húsenková dráha: Nie, áno, nie, nie, možno, áno, áno, áno, opäť nie ale i tak nakoniec to skončí pri áno, nech si hlavná hrdinky snaží nahovoriť hocičo, vždy to skončí tak, že aj tak sa s ním vyspí. Ale áno snaha "NIE" sa cení, aj keď nie veľmi.
     Hlavné postavy boli príjemné a presne sedeli do celého toho príbehu. Hlavná hrdinka Ellie, bola super. Nejak extrémne mi nevadil, čo u mňa nie je bežné. Jasné mala  svoje chyby, ale nie moc výrazné.
     Ale podľa môjho názoru boj viacej zaujímavý Braydon. Chlap so zaujímavou prácou - model, ktorý si až príliš chráni svoje súkromie. Až tak veľmi, že počas celej knihy sa hlavná hrdinky nedozvedela kde býva... A tak mi neostával nič iné, len klásť si otázku: Čo sa za  tým skrýva? Ale odpoveď sa k nám až tak skoro nedostala, práve naopak odpoveď som dostala až v závere knihy. A to bolo super, pretože to ma aspoň nútilo knihu čítať ďalej, pretože som sa chcela odhaliť to tajomno, ktoré Braydon okolo seba vybudoval.
     Oceňujem autorkinu snahu, že príbeh zasadila do niečoho nového, aspoň pre mňa. Konečne sa nejednalo o nejakého bohatého vlastníka nejakej firmy. A nešlo zas o to klasické klišé, ktoré sa pri týchto knihách vyskytujú. Taktiež oceňujem koniec, áno mohol byť lepší, ale aj horší, no to nevadí, pretože mne sa páčil. Bol zlatý.
     Napriek všetkému by som po knihe už viacej nesiahla. Vážne ma neláka čítať príbeh ktorý je priam až presiaknutý sexom. Ak sa to niekomu páči fajn, ale mne nie. Podľa mňa to je otravné a zbytočné to predlžuje knihu. A istým spôsobom kniha je v tom prípade plytká, aspoň to tak mne príde, pretože celé sa to točí okolo sexu, o tom či sa spolu vyspia alebo nie. Potom sa pohádajú, udobrujú a máme tu sladký koniec bez hlbšej pointy.
Ale pre tých, čo majú v obľube erotické romány, tak toto je pre nich podľa mňa kniha skvelá na príjemne a oddychové čítanie. A myslím si, že budú s ňou spokojný. Ja bohužiaľ nie som a aj preto som sa rozhodla dať knihe také hodnotenie aké som dala.
     Ale teraz vážne nechcem nikoho od tejto knihy odradiť. Ak obľubujete tento žáner, určite po nej siahnite.

Hodnotenie: 2/5