streda 7. októbra 2015

RECENZIA: Katy Evans - Ve víru rocku


Podrobnosti:
Žáner: Young Adult
Séria: V ringu 
Diel: 5. diel
Vydavateľstvo: Baronet (CZ)
Počet strán:  328 strán
Väzba: pevná s prebalom
Originál názov: Ripped

Anotácia:
Pandora, kamarádka Brooke a Melanie, se doteď domnívala, že se přes zradu svého přítele, rockového zpěváka MacKenna, už přenesla a její zlomené srdce se zahojilo. MacKenna se ale nyní vrací do města na největší koncert roku a Pandora se toho rozhodne využít, aby se mu pomstila. Když ji však v zákulisí chytnou, dostane na výběr: obvinění proti ní nebudou vznesena, pokud splní několik podmínek. Pandoře se ani jedna z nich nezamlouvá, už proto, že kvůli nim bude muset být se svým bývalým přítelem častěji, než by se jí zamlouvalo. Vzájemná blízkost však probudí vášeň, která mezi nimi kdysi vládla, a brzy je jasné, že bez ohledu na to, jak MacKennu nenávidí, stále k němu něco cítí. A nejhorší je, že on to ví také. Jenže neví úplně vše…

Za poskytnutie výtlačku ďakujem internetovému kníhkupectvu Alterego.sk 


    

 Opäť vám prinášam recenziu na ďalšiu skvelú knihu od autorky Katy Evansovej. Ja som toho názoru, že knihy z tejto série (V ringu) sa oplatí doma mať. A to hneď s niekoľkých dôvodov. Podľa mňa táto séria má úžasné obálky, ktoré sú podľa mňa božské. Ďalší dôvod, prečo chcem mať tieto knihy doma je že autorka píše skvelé príbehy, v ktorých si čitateľ nájde všetko. No a v neposlednej rade to je skvelý štýl autorky.

     Katy Evansová je podľa mňa úžasná spisovateľka. Už pri prvom diely som si obľúbila jej štýl písania. Možno sa budem opakovať v opise jej štýlu písania, ale iné mi neostáva, pretože autorka vôbec nezmenila svoj skvelý štýl písania. 

     Takže v knihe sa nachádzajú skvelé a presné opisy, ktoré nám veľmi dopomáhajú vžiť sa do rôznych situácii a tak aj lepšie prežívať všetky tie emócie s hlavnými postavami. A taktiež skvelé dialógy, ktoré boli na mieste a vôbec neboli nútené. To by asi aj stačilo, netreba sa stále opakovať. No v skratke, autorka píše skvele, a aj vďaka jej štýlu písania milujem jej knihy.


     Kniha s názvom Ve víru rocku je už piatym románom zo série V ringu. Tentokrát sme mali možnosť začítať sa o príbehu, kde hlavnou postavou bola Pandora, kamarátka Brooke (z prvého dielu) a Melanie (zo štvrtého dielu). Nebudem sa tu rozpisovať o deji, ale poviem Vám len toľko, že knihu sa určite oplatí čítať. V knihe sa nachádzalo veľa vtipných situácii, kedy sa mi na tvári objavil úsmev a pripadala som si jak hlupák, keď som čítal pri ľuďoch, lebo tí nechápali na čom sa smejem. Hlavné postavy Pandora a McKenna sú super dvojka. McKenna je skvelá postava. Vtipná, arogantná, namyslená, no zato postava s citami. Každí by si na ňom našiel to, čo by chcel. 

     Taktiež sa mi páčilo, že kniha nebola založená na tom, že sa naše dve hlavné postavy ešte len spoznávajú, ale práve naopak. Majú spoločnú minulosť, ktorá obsahuje veľa tajomstiev. A práve tieto tajomstvá a nevyjasnené účty z minulosti nútia čitateľa pokračovať v čítaní, až kým sa nedočíta o všetkých tajomstvách. Je to super, pretože tým pádom sa kniha veľmi rýchlo číta a taktiež v knihe neboli žiadne hluché a nudné miesta.      Tak isto som bola veľmi rada, že v knihe sa objavovali aj postavy z predchádzajúcich dielov, ale len do takej miery, aby boli vážne len vedľajšie postavy tohto príbehu. Dotvárali celkový dojem na knihu. 

     Na záver asi ako každá kniha aj táto mala niečo, čo mi na nej málinko prekážalo. Miestami opis bol síce fajn, ale niekedy by som ho skrátila alebo úplne vynechala a samozrejme, ešte nejaké malinké chybičky.

     No kniha ako sama o seba je skvelá. Myslím, že to je perfektná kniha na oddychové čítanie, kedy chce človek len vypnúť a prestať myslieť na všetky tie veci z celého dňa.


Hodnotenie: 4,5/5


Prajem krásny zvyšok dňa



1 komentár:

  1. O knize jsem ještě neslyšela, děkuji za rozšíření obzorů :). Pěkný článek! :).

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujeme, že navštevujete náš blog a sme rady za každý jeden komentár, ktorý nám tu zanecháte ;)